7 апреля 2015 г.

Новини мого блогу (07.04.2015)

Доброго дня!
Відсьогодні починаю нову рубрику - Новини мого блогу. 
Тут я буду писати про зміни, яких буде в подальшому зазнавати мій блог.
Отже. Що сьогодні нового. 
1. Нова сторінка "Візитка блогу". Тут я зробив невеличку презентацію мого блогу, трохи розповів про себе. Також ввів таке поняття як марафон, тобто група повідомлень на підтримку певної актуальної на даний конкретний час проблеми. Загалом, почитайте)
2. Перевів у чернетки сторінки блогу "Корисні посилання" та "Моя юридична бібліотека". Що стосується першого, то вона застаріла і потребує корегувань. За наявністю часу я це зроблю. Що стосується бібліотеки, то її потрібно капітально змінити. Не вирішив ще, як із нею бути, проте щось накшталт бібліотеки в моєму блозі буде обов'язково.
3. Власне, нова категорія - "Новини блогу", посилання на всі повідомлення якої буде знаходитись в переліку категорій зправа внизу сторінки блогу.
Осі і начебто все. Зараз думаю над новими марафонами, окрім підготовки до адвокатського іспиту. Хоча і про нього треба продовжувати писати. Щодо нових марафонів, то можна започаткувати щось на тему повернення банківських депозитів (зараз приймаю в цьому участь) або на тему організації юридичної роботи на підприємстві - з чого почати, на що звернути увагу та інше. Поки що думаю. Якщо маєте міркування з цього приводу - звертайтесь обов'язково.
Також потребують актуалізації мої повідомлення щодо зміни директора на підприємстві та щодо введення в експлуатацію об'єктів незавершеного будівництва. Обов'язково це зроблю.
Щасти Вам та Гарного дня! 
P.S. Не забуваємо про форум) 

Комментариев нет:

Отправить комментарий