26 октября 2015 г.

Софт для юристів. Юридичний офіс 2.7

Доброго дня, мої читачі!
Хочу із вами поділитися корисною програмою, яка може бути корисною в роботі.
Пропоную вашій увазі програму "Юридичний офіс 2.7".  
Вона створена із метою автоматизації договірної та претензійної роботи. Є три основні напрямки її функцій:
1. Реєстрація, яка включає канцелярію (реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції), реєстрацію доручень, довіреностей, договорів, позовних заяв, виконавчих листів, скарг, претензій, слухань та комерційних пропозиції.
2. Довідники, які включають довідники філій, контрагентів, співробітників та судів.
3. Сервіс, який включає можливості експорту журналів (із блоків реєстрації та довідників) в MS Exel, розсилка електронною поштою по базі та купу інших налаштувань.

Основним недоліком, на мій погляд, є російська орієнтованість продукту. Зокрема, наприклад, при реєстрації, скажімо, контрагента - фізичної або юридичної особи, під час введення ІПН, потрібно ввести на дві цифри більше, адже в нашій системі код ЄДРПОУ включає вісім цифр, а в російській - десять. Незначний недолік, можна пристосуватись.
Дуже зручно побудовані в програмі довідники - інформацію з них можна використовувати під час реєстрації документу в два кліка.
Реєстрація того чи іншого документу містить безліч областей, куди потрібно заповнити ту чи іншу інформацію. Тому журнал в Вас виходить дуже змістовним та інформативним.
Тепер пропоную подивитись на цю програму в дії. Спробуємо зареєструвати договір.
- відкриваєте програму, клік на вкладці "реєстрація" -> "договори" - відкриється журнал договорів.
- праворуч, під словами "робота з договором", клік на кнопку із чистим листом "створити новий договір" - з'являється карточка договору.
- присвоюємо номер договору та дату, ставимо дату укладення та строк дії.
- клік на зелене поле "класифікація договору", і в меню вибираємо його вид (можна додавати свої види договорів в класифікацію).
- нижче в поле вписуємо стислий опис договору, вибираємо, дохідний чи витратний він, вписуємо його суму, ПДВ, аванс, якщо є.
- далі вписуємо умови договору, умови оплати, форма оплати.
- додаємо контрагентів. Для цього клік праворуч форми реєстрації на кнопку "контрагенти" - відкриється довідник контрагентів, знизу чистий лист "додати контрагента", потім ще раз на кнопку "додати контрагента", і вписуємо необхідну інформацію.
- також до договору можна додати пов'язані із ним документи (додаткові угоди, акти прийому-передачі, специфікації тощо), а також сам файл договору або його скан-копію.
- все, договір з'явиться в журналі. Коли його дія буде закінчуватись, то в журналі його буде висвітлено червоним.
Осі і все. Завантажити програму для ознайомлення або купити можна тут і тут.


5 комментариев:

  1. А я в роботі використовую вебсервіс trello.com + slack.com, можна дуже зручно організувати свою роботу. Ти доречі з ЗП?

    ОтветитьУдалить
  2. Щодо трелло плюсую, сам ним користувався, дійсно дуже корисний сервіс. А щодо другого сервісу - не користувався і навіть не чув про нього. Треба спробувати, дякую)
    Так, я із Запоріжжя.

    ОтветитьУдалить
  3. Другий сервіс - це такий паблік чат, до якого дадаються повідомлення про будь-які зміни, які вносилися в трелло. Оскільки в мене помічник кожного дня аналізує реєстр по моїм справам, та вносить ці зміни до трелло, про це я одразу отримую повідомлення в Slack і завжди знаходжусь в курсі справ :)

    Я в ЗП 16.12.15 буду здавати екзамен, в тому числі з Вашою поміччю, за що дякую!

    ОтветитьУдалить
  4. Дуже дякую за корисну інформацію, ми застосуємо у нашій професійній діяльності (http://assyria.com.ua/)

    ОтветитьУдалить