14 декабря 2015 г.

Кінець стажування

Доброго дня!
Ось і закінчується моє стажування - подзвонили із колегії, сказали вже готувати документи. Хоча це дивно, адже в мене стажування ще до кінця місяця.
Дали 10 днів на підготовку документів - я впорався за 1 день))
Тепер про підготовку документів більш детально.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! 25 вересня 2015 року набула чинності нова редакція Положення про організацію та порядок проходження стажування. Із головних новацій - дещо змінився пакет документів, форми яких можна подивиться в кінці документу. Тож будьте уважні, хто зараз проходить стажування.


Отже, який пакет документів я підготував:
1. Проміжний звіт за грудень - останній.
2. Заява про видачу свідоцтва (додаток 10)
3. Заява про відсутність обмежень в отриманні свідоцтва - ч. 2 ст. 6 Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність" (додаток 11)
4. Звіт про результати стажування (додаток 8)
5. Звіт про оцінку стажування - заповнюється від імені керівника (додаток 9)
6. Щоденник стажування - шляхом титанічних зусиль я таки його зробив))))
7. Папка із складеними мною процесуальними документами за весь час стажування - близько 30 різних позовних заяв, апеляційних та касаційних скарг, заперечень.
Більш детально щодо того, як я все це заповнював, розкажу пізніше - після того, як цей пакет погодять (можливо потрібно буде щось переробляти).

П.С. Бажаю успіхів всім, хто зараз складає кваліфікаційні іспити!


Комментариев нет:

Отправить комментарий