31 июля 2018 г.

Нотатки адвоката. Кількість виграних справ як показник професіоналізма адвоката

Іноді доводилось зустрічати в інтернеті такі забавні питання, як: "де знайти рейтинг адвокатів за кількістю виграних ними справ". Приклад.
Або коли звертаються до адвоката і питають, який у нього відсоток перемог. Тобто адвокат повинен в голові прорахувати співвідношення своїх перемог до поразок, і видати щось на-кшталт: "наші шанси на перемогу - 1 до 3".
Такої інформації не вдасться отримати у адвоката, і ось чому.
Була в мене одна справа, закінчилася буквально в прошлому місяці цього року. Звернувся до мене один дитячий садок із далекого для мене селища, що на Вінниччині. Місцева служба надзвичайних ситуацій видала їм припис на усунення порушень пожежної та техногенної безпеки, і тут же звернулася до адміністративного суду з вимогою про закриття.

Після ознайомлення з матеріалами я зрозумів, що труба)) І кажу завідувачці: я звісно повоюю в судах, проте усунути порушення все ж таки знадобиться, і якомога швидше.
І ось до моменту прийняття рішення в суді апеляційної інстанції садок усунув усі порушення, і в кінцевому випадку не був закритий.
Проте справу я, при цьому, програв. Що в суді першої інстанції, що в апеляції.
Від програшу якісь змішані відчуття: з одного боку, я стільки сил та часу вклав у відзив на позов та в апеляційну скаргу, і при цьому програв - суди навіть не надали оцінку чисельним доводам, які я наводив; з іншого - мені вдалося завадити закриттю єдиного в селі дитячого садка - в іншому випадку батькам знадобилося б возити своїх дітей в райцентр.
Але то таке. До чого це я. Рішення не на вашу користь не завжди може означати програш. Є ситуації, як та, яку я навів - судовий розгляд як спосіб потягнути час. Є ситуації, коли суд хоча і відмовляє людині в її вимогах, проте в своєму рішенні пише щось таке, що дає людині можливість боротися далі, далі вирішувати свою проблему, використовуючи факти в рішенні суду як преюдицію (тобто такі факти в подальшому не потребують доведення). Багато й інших прикладів.
Тому не кількість перемог є показником роботи адвоката, а рівень його досвіду, спеціалізація і бажання працювати над вашою справою.


2 комментария:

  1. Але ж якщо садок усунув усі порушення, чому суд задовольнив позов ДСНС?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. На момент, коли приймалося рішення в суді першої інстанції, порушення усунуті не були. Апеляція вже переглядала рішення, і усунення порушень - не підстава для відмови у задоволенні позову. Хоча окрім цього, там була купа підстав для скасування рішення або хоча б для його зміни, проте все мої доводи апеляція не почула і підійшла доволі поверхово до вирішення справи.
      Проте далі ситуація розвитку не мала - порушення усунулись, садок не закрили, клієнти довольні.

      Удалить