17 июля 2018 г.

Нотатки адвоката. Що в мене нового і трохи про соціальні мережі

Щось давно я нічого не писав сюди. Все робота, клієнти, яким потрібно приділити увагу та час. Що нового за останній час?
По-перше, з січня місяця я уклав контракти із центрами безоплатної правової допомоги. Тепер, окрім своїх адвокатських послуг, я також надаю безоплатну правову допомогу за дорученнями з центрів БВПД. Тому, хто цікавиться досвідом роботи в цій сфері, або, навпаки, бажає дізнатися, що ж являє собою безоплатна правова допомога - пишіть-питайте, все розкажу. Ну і, можливо, більше уваги приділю цьому досвіду в наступних своїх публікаціях.
По-друге, відкрив власний бізнес-аккаунт в інстаграмі. Цікавий для мене, безперечно, досвід.
Сама модель побудови дописів в цій соціальній мережі має певні вимоги до формату, тематики повідомлень. По-перше, є обмеження у розмірі допису - вже не так розгуляєшся з оповіданням, як це можна зробити тут. По-друге, тематика інстаграм-блогу повинна бути більш легка - щось біля повсякденного життя, відпочинку, подорожей. Тобто, вже не напишеш про те, як ти воюєш з поліцією, яка не хоче працювати, як намагаєшся відбити свого клієнта, якого хочуть закрити по повній. Можна, звісно, і написати, проте це буде не цікаво читати - я б не читав. Да і не для цього заходять в інстаграм.

Взагалі, я вважаю, що у цієї соціальної мережі дуже великий потенціал, і надалі вона буде тільки зростати. На відміну від контакту, однокласників, фейсбуку, твітеру, які потроху втрачають популярність. Тому, кому цікаво і хто користується - підписуйтесь. Також повідомлення в інстаграмі я дублюю на своїй профільній сторінці в фейсбуці - для тих хто не користується інстаграмом.
Що ж стосується блогів, то вони теж потроху занепадають. Це раніше був такий ажіотаж в тому ж livejournal і йому подібних. Зараз, все що можно було зробити в блозі - можна зробити у фейсбуці. Є і інструменти, і аудиторія.
Тим не менш, мені не хочется використовувати фейсбук як основу для своїх дописів. Багатьох моїх читачів там немає, або вони не взмозі банально дізнатися про те, що я пишу - там реально можна загубитись, в тому фейсбуці)) Та і інструментів, можливостей, свободи тут більше. Тому буду продовжувати писати тут, додатково використовуючи фейсбук. Ну і інстаграм, проте не з метою заробітку чи пошуку клієнтів - так, для душі, для себе.
По-третє, думаю над створенням каналу в телеграмі. Дуже зацікавився я цим месседжером останнім часом, часто їм користуюся - і спілкуюсь, і на канали різні цікаві підписаний, і ботів можна налаштувати, щоб збирали інформацію з різних джерел. Дуже цікавий месседжер з дуже великим потенціалом. Тому, відгукніться хто користується цим месседжером, щоб остаточно мене переконати в необхідності створення свого каналу)))
Ну і якщо є питання по користуванню телеграмом - теж пишіть, підкажу що знаю.
До речі, стосовно великого потенціалу телеграму. В Китаї є дуже популярним месседжер під назвою WeChat. І там він настільки функціональний, що китайці за допомогою нього роблять ну майже все: орендувати велосипед - WeChat, навів камеру на QR-код на велосипеді, велосипед розблокувався, ти поїхав; з кимось познайомитись - WeChat, де є куча тематичних груп. Ну і таке інше. Думаю, і телеграм таке очікує.

P.S. Картинку до допису підібрав в тему відпусток. Сподіваюсь, всі цього літа потраплять на море :-) Або вже на морі! ;-)

Комментариев нет:

Отправить комментарий