Якщо у випадку із помилкою в платежі все, як правило, вирішується шляхом звернення в банк🏦 із відповідною заявою, то у випадку шахрайства все дещо складніше.
Якщо ви втратили банківську картку🏧, або хто-небудь отримав несанкціонований доступ до неї, то варто мати на увазі, що допоки ви не звернетесь у банк, весь ризик зазнання збитків несете ви. Тому хутко дізнавайтесь☎️ гарячу лінію вашого банку, описуйте ситуацію і просіть заблокувати картку.
При отриманні подібного повідомлення банк зобов‘язаний ідентифікувати клієнта🧐, зафіксувати обставини ситуації та дату і час звернення. Далі банк зобов‘язаний зупинити всі операції по картці і провести перевірку🕵️♂️ викладених вами обставин.
Строк розгляду вашого звернення і повернення вам коштів не може перевищувати 90 календарних днів.
У випадку встановлення неналежної операції банк зобов‘язаний повернути вам втрачені кошти🥳, та навіть заплатити пеню💰 у розмірі 0,1% суми неналежної операції за кожен день від дня неналежного переказу.
Якщо ж банк не вважає, шо операція була неналежною, і гроші повертати відмовляється, то тоді ви будете змушені доводити всі обставини вашого діла в суді😤 в порядку цивільного судочинства.
Тому, будьте уважні, не губіть банківскі картки (а краще, за можливості, не носіть їх із собою; користуйтесь безконтактною оплатою apple или google pay) и добре подумайте, перш ніж передавати чи повідомляти кому-небудь CCV-код (ті магічні 3 цифри на обороті картки) та інші дані картки💳
Ну мені хіба що можете повідомити - раптом там щасливі цифри і вам покладається приз?😉
Якщо сподобалась стаття - підписуйтесь на мій телеграм-канал https://t.me/ponomarenko_law, де ви знайдете ще більше цікавого.
Комментариев нет:
Отправить комментарий